e och e

Jag såg Erik på Prix idag. Det blev en stund av kaos i huvudet på mig. Skulle jag gå fram och prata? Skulle jag säga hej? Skulle jag låtsas som att jag inte såg? Jag valde det sista. Redan innan jag gick in visste jag att de var där inne.  När jag såg den gula cykeln utanför så visste jag att den var hennes. Jag kollade efter hans svarta och där några cyklar bort stod den.

Gaaaah jag blir så.. kaos.. han kanske inte förlorade en vän (näe det är väl klart som fan att han inte gjorde) men det gjorde jag.

erikoellinor
Måste vi se så jävla glada ut?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

det ser även ut att vara längesen det där fotot. nya tider.

Postat av: ellinor

Ja jävlar, det har du rätt i. Det är ju nästan exakt ett år sen skulle jag tro. Konstigt att man kan lura sig själv så länge. Nu är det nya tider. Blir ju bra att inleda dem på fredag =)

2006-04-19 @ 22:20:26
URL: http://aellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback