festiValborg dag 1

Morgon: Lite bakis. Fredagsens inför-festiValborg var sjukt kul. tack mats. Käka frulle. Åka hem. Slöa lite tills det var dags att åka till Willys.
Ett-snåret: Willys med pär, sandra och chrille. Köpte grejer att grilla =) Plus att jag köpte massa mat också. Linssoppa och köttfärssås hela månaden. Och jag har frukost  nu. iiiiiii.
Runt två: Sandra och jag tog första ölen (även om sandra tjuvstartat lite tidigare). Några öl senare hade jag även pratat med hela korren på eftermiddagens grillning på kotten.
Efter 17: Köpa engångsgrillar sen upp till Tove. Grilla massa mat. gott gott. Lisa, katta och sara, missy, laura, sandra, jag, markus, joel, pär, chrille, tove, stina, anders och toves kompis. Sen kom malle och daniel. Roligt värre! Snygg kläning hade hon också!
??: Ner till studentgatan. Men vart var allt folk?! Jag fattar inte. Kärlekslandet gapade tomt även om det ordnade upp sig lite mer framåt kvällen. Var upp till therese en sväng, var roligt. Ses ju aldrig fast vi är grannar. Skämmas. 
midnatt kanske: Hem, laga köttfärssås, äta. Besök av sandra som inte hade kommit in/blivit utslängd... var lite svårt att få klarhet i vilket. Sova. Inte så bakis. Najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback