framtid eller sen ska jag blogga om

  • om korridoren. En hyllning. Har ju skrivit en till min gamla korridor så är väl på tiden att min nya får en också.
  • fadderiet. Skriva av mig om den (kan inte ens komma på ett beskrivande ord) föreningen.
  • raggadish. Om min idol David Bexelius och hans suveräna sätt att få folk att öppna sig. Om den roliga messpanelen och den dåliga intervjun med Ebba von Sydow.
  • sno Söderhamn ej i mitt hjärta-rubriken av Daniel.
  • och nån gång, då ska jag våga skriva om P.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag väntar med spänning här på den rafflande uppföljaren!

Postat av: Sofe

iiihh, i know! ska bli tokskoj! å vet du vad, har värsta chockgrejen! niklas vart så avundsjuk när han tittade på alla bilder att han också vill åka sådär så vi har pratat om att flytta till australien ett år! kan du tänka dig! jag har länge velat plugga där och då kan jag göra det!

2006-04-21 @ 18:31:36
URL: http://sofieblom.blogg.se
Postat av: Sofie

å jag kan tydligen inte ens stava mitt eget namn...

2006-04-21 @ 18:32:19
Postat av: ellinor

what?? men sofie, det låter ju tokskoj =D Ja måste ju medge att reslusten väcktes när man såg bilderna, men ska ju till usa sen så =)

2006-04-22 @ 14:34:38
URL: http://aellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback