bara lite mer än ett dygn nu

sen, äntligen, kommer jag till Öret och kan trycka på play igen. Mitt liv behöver inte längre stå på paus! Som jag har längtat! Det ska bli så skönt.

Iofs så har jag aldrig någonsin varit så här jävla skoltrött. Så det ska bli intressant att se om motivationen (som typ måste gå upp om det här ska funka) infinner sig på plats på campus. Men ojojojoj vad jag längtar efter pär, sandra och korridoren. Och Kåren!

När jag bloggar nästa gång är jag hemma och det känns helt underbart.
Idag ska också bli rätt underbar; IKEA, Valbo, Falun, brorsan och nina, träffa Ziw för första gången, och så ikväll, då, då kommer Pär och hämtar hem mig! Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Leve Öret. Du är fast, jag är fast, vi är fast. För evigt. =)

Postat av: Sandra

Du forresten, mailar du faddergruppen var fran mig oxa?? krams!

2006-08-19 @ 18:18:03
URL: http://sanderstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback