fadderiet

snart ska jag ta tag i det här problemet som bara växer och växer. Men inte nu. Måste kunna se lite nyanserat på det hela först.

Men det stör mig som fan. Här tillämpas samma teknik som i skolorna som det gnälls så mycket om. Näe men vi flyttar och tystar ner de mobbade så är de andra jävlarna kvar och kan göra livet surt för andra. visst, jag inser min egen del i det hela men att deras handling skulle få så här stora konsekvenser så långt efteråt.....  Man är mäktigare än vad man kan tror när man har med andra människor att göra.

De ska inte få förstöra min sista termin i öret. De ska fan inte få det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej för nu ska vi göra livet surt för de och glida med och bara gotta oss i deras slit - inte lyfta ett finger, bara smutsa ner! Nu ska dom få jobba och vi flyta med och utnyttja fördelarna!

Postat av: Anonym

jag förstår inte...vad är det som har hänt nu?

2006-08-30 @ 10:44:54
Postat av: Sofie

dax å uppdatera lilla bloggen kanske? ;D

2006-09-06 @ 18:24:09
URL: http://sofieblom.blogg.se
Postat av: Sofie

hehe, gissa om vi ska fyllerocka till da buzz på lördag? :D

2006-09-06 @ 18:24:44
URL: http://sofieblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback