Sommar 2006

Det börjar bli dags för en summering..

Jobbet:
Har snart jobbat alla tio veckor på turistbyrån och det har varit ett omväxlande och roligt arbete. Jobbarkompisarna har varit toppen och även om det varit lite struligt och mycket att göra ibland så har allt funkat bra. De roligaste dagarna i sommar har varit de som jag har spenderat på byrån så jag är mycket nöjd.

Sandarne:
Har gått över förväntan att vara hemma en hel sommar. Jag har inte dött av tristess. Jag har inte blivit tokig av att inte bo själv. Jag har inte blivit hysterisk av att inte befinna mig i mitt älskade Örebro. Trodde inte att det skulle vara så bra. Faktiskt.  Toppbetyg där med.  

Fritiden:
Vilken fritid? Har mest jobbat hela tiden (vilket inte är något dåligt). Men höjdpunkterna i sommar har ju definitivt varit trippen till Sandviken, Moheds marknad och stan med Tommie.. hm.. ja och så fotbolls VM och friidrotts EM så klart  =) Och så alla gånger Pär varit i Sandarne och jag i Öret hos honom.

Kärleken:
Obeskrivbart

Tankarna:
Mycket jobb, framtid, kärlek, USA, studier.

Planerna:
Kärlek. Argentina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback