uppdatering

I fredags jobbade jag min sista dag på turistbyrån. På kvällen blev det till att packa för hela slanten eftersom jag inte förberett nånting innan. Lördag morgon bar det av till IKEA och Valbo för lite shopping innan Falun (även detta IKEA-besök slutade i en besvikelse och endast ett paket med överstrykningspennor införskaffades).
I Falun blev jag, mamma och pappa lite uppdaterade på tysklandsresan som nina och henkan varit på dagarna innan och sen när Pär kom åt vi fläskfilé och klyftpotatis. Gott gott. Det var första gången som Pär träffade henkan och nina. På kvällen åkte mamma och pappa hem igen och jag, henkan, nina och pär satt i vardagsrummet och snackade lite och drack vin, nån drink och henkan och pär drack whiskey. Trevligt trevligt.

På söndagen åkte Pär och jag hem men det var på vippen att vi inte kom längre än till Borlänge, eller nånstans mitt ute i skogen (så långt man kommer på 10 liter bensin)..  Shit nu börjar det åska.. får fortsätta sen.. måste stänga av datorn..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hehe

IKEA är ett helvete. Man vill så mycket men kommer hem med så lite =) Känner igen det där.

Postat av: Anonym

Men snälla du....jag hade ju kunnat skicka med en lista på massor med saker som är bra att köpa på IKEA :)
Har semester nu och gissa om det är skööönt?!
Men tror du jag kan slappna av?!
Är kaos på jobbet o bara väntar på ett telefonsamtal om att komma o jobba efter semestern o jag vill INTE!
Är så less på folk o jag är så trött!
Var det registrering idag?
Maila mig [email protected]

Kram på dig!

2006-08-25 @ 11:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback