sandarne

Strålande solsken. Så varmt att det inte går att sitta i solen. Platserna i skuggan är eftertraktade kan jag lova. Grillning varje kväll med tillhörande fotboll. De svarta söderhamnströjorna fladdrar ständigt på klädsträcket. Myggen biter sig proppfulla med blod och lämnar efter sig stora röda (kliande) svullnader. Smultronen lyser klarröda i krukorna och hur jag än spanar så är katterna i området lätträknade. Hallen besöks rätt flitigt och Pärs nummer sitter som skrivna framför ögonen på mig. Den lilla gröna plastlådan på diskbänken fylls på med mat för nästa dag och väckarklockan ställs på sju. Jag vaknar till vid sex varje morgon är alltid lika glad att jag hinner somna om. Jag ligger och väntar in minuterna tills klockan passerar sju då Telia har sommarerbjudande med gratis sms. Bubbles spelas till förbannelse på datorn och vi vet inte om Nina ska tackas eller skällas på. Fast är vi alla i vilket fall som helst. Jag somnar vid midnatt, precis så nära råttan att jag kan känna doften. Sen drömmer jag mig bort.


Precis så ser sommaren ut.

Kommentarer
Postat av: Marléne

hej!

mm verkar va ett asbra jobb för mig, jag ska tydligen bli huvudansvarig för deras hemsida oxå! dom håller på att byter grafisk profil å så, safe heter företaget.

idag fick jag reda på min ingångslön oxå.. and im happy ;)

skulle få besked senare idag om vilken dag jag ska börja, men han ville ju så snart som det var möjligt.

jag va i örebro en sväng i lördags, på liten förfest hos anders i kotten. fick värsta saknaörebro attacken, nostalgiskt att förfesta i en kottenlägenhet ju ;D

hoppas allt e bra med dig! krama!

Postat av: Marléne

jaa, känns jättekul! =)
å självklart ska jag ge dig dagliga rapporter.. ;D

2006-07-03 @ 15:40:37
URL: http://marlenesjuicystuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback