sandarne

Japp, så har jag rest fyra år tillbaka i tiden. Idag har jag städat ur och slängt gamla kläder för att göra plats för allt som jag hade i resväskan när jag kom hit. Hittade mycket som jag inte ens viste att jag hade kvar. Hittade en del saker som jag kanske borde slänga men som jag verkligen inte kunde lägga i slänghögen. Projektet får fortsätta imorrn. Och säkerligen dan efter det också. Första gången på väldigt länge som jag faktiskt ska bo hemma.

Annars så har följande hänt:
- Lördag: tåg till gävle. åka med henkan och nina hit. grilla korv. sola. äta kyckling. fotboll.
- Söndag: sol. laga mat.
- Måndag: hälsingeutbildning dag 1. telefonen (hem) funkade inte. irriterande.
- Tisdag: hälsingeutbildning dag 2.
- Onsdag: operation storstädning inleds. hälsa på mormor och moster.

Imorrn är det bara en vecka kvar!! 

(och ni får verkligen ursäkta mig för ett helt sanslöst dåligt inlägg men hur jag än gör så blir det liksom inte bra. sommaren kanske borde ägnas åt att få tillbaka mitt sinne för det skrivna ordet..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback