23 november -lägenheter hit o dit

I eftermiddag ska vi och titta på den första lägenheten! Iiiiiiiiii :D
Och shit vad det har ringt folk om lägenheter. Trodde jag väl ändå aldrig. Länge leve blocket. Har typ fått ett svar om dagen om man slår ut det. Många vill dock att vi ska flytta in redan nu till 1 december. Skulle inte tro det va. Det är liiiiite väl tajt.

Den vi ska titta på idag ligger vid Örnsro fast väldigt centralt mot väster. Typ vid södra station om det säger mer. Dock hoppas vi mest på den där vid Strike, den lät så fin och perfekt.
Idag, eller kanske imorrn så ska jag gå till ÖBO och säga upp mitt rum. Nu känns det inte ens konstigt längre. Fatta att JAG ska bli sambo. Lyckligast i världen.


Kommentarer
Postat av: Sofie

hej! sitter på jobbet nu :)
började typ idag. kan berätta mer på lördag.
sovplats e grejjat!
så vi kan väl säga runt 6-7?
kram

2006-11-23 @ 14:49:16
Postat av: Sofie

hehe, du har nog bara snuskig fantasi ;D

Postat av: Laura

Ellinor! Oh this is so exciting, you are really moving out! Bye-bye studentgatan. I will definately have to bring the word "sambo" to Canada, we do not have a word for living together with one's flickvan eller poljkvan. Keep me updated! Kram!

2006-11-25 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback