11 oktober

Jag och Sandra drog ut till Marieberg för att hitta sett par stövlar till henne och ett par höstskor till mig. Höstskorna var det bara att lägga ner på en gång: det fanns långa stövlar, korta stövlar, andra stövlar men inga höstskor. Då låter det ju rätt troligt att Sandra kom därifrån med ett par stövlar men inte då. Kanske är det för att vi är kräsna eller så är det för att stövlarna som fanns inte var så snygga. Eller var det kanske nått med att vi hade problems med att gå i högklackat. Jag minns inte..

Jag fick i alla fall med mig ett par jeans hem :D Inte från skoaffären då utan från en klädaffär så klart.
Resten av dagen ska jag ägna åt att städa upp på rummet och läsa om demokrati i Sydafrika. (märker ni fresten att det är livat värre i bloggen nu. kan ju iofs bero på att jävla göra-en-miljard-grejer-kursen är slut).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kräsna kan vi ju stryka direkt med tanke på vilka slags skor jag tillslut provade... Kära nån! Värsta slangen hon lagt sig till med också: fresten, trodde nästan det var någon annans, du-vet-vem, blogg jag läste ;P

Postat av: Sandra

Ja, förresten - fresten :P

2006-10-11 @ 19:13:26
URL: http://sanderstedt.blogg.se
Postat av: Sofie

har du tid å leka i nästa vecka? en utgång kanske kunde va nåt? :D
kram

2006-10-12 @ 12:55:16
URL: http://sofieblom.blogg.se
Postat av: Lisa

Haha..jaa det är inte lätt det där med skor...! Men du liite kul äre med nya jeans oxå :)
Hare gött! kramis!

2006-10-13 @ 10:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback