13 oktober - vuxen iaf ibland

På förmiddagen gick jag in till stan och kollade i affärerna. Kom hem med en del gjorde jag också. Mest saker till 25-årsfesten som jag och Pär ska på imorrn (ny partytopp till mig bland annat).
Men först, innan jag gick i affärer var jag in till banken och skaffade ett till konto! Känndes dåligt vuxet och sitta där och han  började prata om fonder?! Efter ett tag märkte han dock att jag inte var så vuxen så jag fick ett vanligt konto till slut. Tur. När jag  blir lite mer vuxen ska jag gå dit och byta.

Sen kommer vi till vuxenpoängen med stort v. Jag håller på och bakar frallor. Ja precis, inte sockerkaka, kladdkaka eller kanelbullar utan frallor! Bröd. Stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback