15 oktober -en viktig dag

Idag är sista dagen att söka. Ska berätta mer om det senare när jag har sökt klart. Just nu är det storstädning på rummet som gäller. Jag har till och med tvättat fönstren! Och kanske möblerat om. om jag låter det stå kvar så här. Ska känna in hur det känns.

Igår var jag och Pär på 25-årsfest hos hans kompis Paula. Det var roligt. Jag kände bara Pär och han kände 100% mer folk än mig för han kände Paula också. Så vi drack lite vin och spelade tv-spel hemma innan vi gick ner till Tybblelokalen. Vi var ju som sagt tvugna att ta fram vår mest sociala sida. Och det var riktigt roligt. Och jag kände faktiskt lika många som Pär för Sebastian var också där =) Sen när vi hade haft tillräckligt mycket roligt gick vi hem och åt mitt hembakade bröd.

Fortsättning på sökandet och möbleringen följer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback