22 oktober - skor

Jag har sett de snyggaste vinterskorna! (i plural).
Jag älskar vagabond. Och vilken kvalité! Mina vita jumpadojjor (som egentligen är som ett par vita sockeplast) har hållt i två somrar! och en höst och en vår! Och de har överlevt en tur i klorinhinken och några varv i tvättmaskinen. 

Nu har jag alltså börjat älska höst- och vinterkollektionen. Meeeeen kan jag ha dem eller?! Nej. No. Nope. Nein =( Jag börjar gråta. Buhuhu. Måste jag gå så mycket på hälarna när jag står?! När jag står i de där skorna så är jag en sekund ifrån att drutta på arslet. Jag vill ju ha dem men jag kan ju inte ha ett par skor som jag ramlar bakåt av. Kan dom ha en bättre sula i eller. (jo, ok då. I ett par har de faktiskt kostat på sig en bättre sula men då har de ju fulat dit nå blommor längst hela sidan. snaaaark). 

Ja här står jag utan varken höst eller vinterskor. Men jag kan iaf stå rakt i mina vita jumpadojor.  
Kolla in vagabond.com bums! Princess 2242-301(finns även med högt skaft), Princess 2242-201eller Princess 2242-001 och då utan blommorna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men suck, måste man gå igenom alla skor för att se vad de heter!?

Postat av: Sofie

ja, en mobil är nästan ett nödvändigt ont för mig :D

men den här var så rosa och fin ;D

2006-10-27 @ 11:46:22
URL: http://sofieblom.blogg.se
Postat av: Sandra

Aah Princess 2242-001 är ju dom jag provat - blommorna är ju det bästa!! Gillar även Shadow 2246-001, lite osäker på svart sula. Men eg skulle jag vilja ha ett par riktiga same-stövlar :)

2006-10-27 @ 12:58:40
URL: http://sanderstedt.blogg.se
Postat av: Emma i Arizona

Men hallå elli hur blir det med San Marcos? Ska du inte åka? Fy skäms!

2006-11-02 @ 05:33:55
URL: http://www.emmasvarld.webblogg.se
Postat av: Sofie

det gick bra idag på intervju nr 1, rekryteringsansvarig ställde massa konstiga frågor som jag inte kunde svara på dock, jag vart nästan skrattfärdig för det var så roliga saker. uppdaterar bloggen om det sen när jag har tid. har ju inte internet hemma nu utan får sitta hos niklas föräldrar. skulle visst ta fyra jävla veckor å flytta abonnemanget. helt vansinnigt!

anyway, e superlycklig för jobbintervju två. jag ska dit å KNÄCKA helt enkelt.

i helgen ska det firas! ska till sthlm med ica och gå på rea-föreställningen på hamburger börs så jag kan inte komma till öret tyvärr. men snart så måste jag pallra mig dit!

massa kramar

2006-11-03 @ 16:47:37
URL: http://sofieblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback