8 oktober

På tisdag är sista dagen på den här kursen. Längtar tills det är över. Det har verkligen varit en toppenkurs och jag har lärt mig massor men allt detta (se nedan) som examination, jag vet inte jag.. 12 inlämningsuppgifter på en 5-poängare känns mycket. Men som sagt, jag har lärt mig otroligt mycket.

En debatt
Ett muntligt anförande, 15 min
En redovisning, 10 min
5 auskultationsrapporter (totalt max 10 sidor)
4 andra rapporter (totalt max 8 sidor)
2 bokrecensioner (totalt 6 sidor)
1 reflektion (2 sidor)

Det är de där 2 bokrecensionerna som jag har kvar att göra. + redovisningen på dem. Gaaaaah. Det är med andra ord stressigt värre hemma hos mig. Tisdag.. det är snart tisdag och då kommer allt vara klart. Längtar



Kl: 20.52
Egentligen har jag 15 timmar på mig tills allt ska vara klart. Men egentligen undrar jag hur jag ska hinna även om jag använder varje sekund av de 15 timmarna. Jag har inte sån panik faktiskt, inte som jag brukar ha när jag sitter i sista minuten (ja.. 15 timmen) och gör klart något. Den här gången har jag faktiskt varit en duktig student som har pluggat sina 40 timmar i veckan (om inte mer) så jag hade inte kunnat vara längre fram än så här. Det känns iofs väldigt skönt. Hinner jag inte klart nu beror det inte på att jag slösat bort massa tid med att kolla på dåliga tv-program eller strosat runt på stan eller städat mitt rum till total glans (vilket alla som har sett mitt rum de senaste dagarna kan vittna om).

På tisdag. Då är allt inlämnat och klart. Till och med redovisningen är gjord! Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback