9 oktober

Gaaaaaaaah. Det är ett faktum. Jag kommer inte att bli klar i tid. Och det som stör mig mest är verkligen att jag har pluggat. Jag har verkligen det. Varför är jag då inte klar? Varför, varför, varför, varför?!

Senare idag ska jag och Pär gå och höra oss för om en lägenhet. En lägenhet som kan bli vår lägenhet. Nu behöver inte alla sätta hjärtat i halsgropen och förvänta sig en inflyttningsfestinbjudan i nästa vecka eller så, vi ska bara kolla möjligheten.

Annars så ska jag ta tag i det där ostädade rummet som jag skrev om igår. Och så var det nått mer... hm.. vad var det? Jo just ja, den där bokrecensionen som jag inte hinner klart med är det väl dags att få ett slut på i eftermiddag. Redovisning för en från Stanford imorrn och allt!


Klockan är 12.00 och jag har inte lämnat in mina bokrecensioner. Jag känner mig ändå ganska vuxen (och totalt utan dåligt samvete att jag inte är klar) för nyss gick jag till skolan för att se om jag såg Anders (läraren) för att iaf berätta att jag inte kommer att skicka in några recensioner idag. Han var inte där så nu har jag mailat istället och frågat om han vill att jag skickar in det jag har så här långt om han vill se lite hur jag har tänkt innan redovisningen imorgon. Och när jag mailade det så såg jag på klassens diskussionsforum att det var flera som hade panik och inte var klara, inte fick ihop alla sidor, skrev saker de inte visste om de kunde lämna in osv.. Jag är inte ensam om att endast ha 24 timmar om dygnet. 

Nu kan jag andas igen. Jag är faktiskt bara mänsklig och jag hann inte klart. Jag har kommit en bra bit på väg men det är långt ifrån någon färdig bokrecension. Och jag var vuxen nog att berätta det utan att skämmas. Bra. Jag står på mig.


SENASTE NYTT: Nån har rånat min bank!!
Handelsbankens kontor i Ljusne blev vid klockan halv elva på förmiddagen rånad. En maskerad och beväpnad man tvingade under till sig en okänd summa pengar. Han försvann sedan till fots från banken. -Vi håller på att förhöra vittnena och ska gå igenom övervakningkamerorna nu, säger utredningschefen på Gävleborgs-polisen till Aftonbladet.se Mer info följer.

Kommentarer
Postat av: Sofie

fattar inte att ni kan ha så jäkla mycket på bara en vanlig 5-poängare. nog för att det e c-nivå men det finns ju en gräns för hur mycket en människa hinner med. dygnet har ju bara 24 timmar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback