ångest

Shit, vad i helskotta ska hända sen då?!

1) jag åker till USA och pluggar där en termin och kommer hem och har inget jobb
2) stannar i örebro och läser retorik d som leder till en magisterexamen
3) stannar i örebro och läser retorik d som inte leder till en magisterexamen
4) flyttar ihop med pär på erik rosenbergs väg och söker jobb som en tok och vi går varandra på nerverna
5) flyttar ihop med pär i stan och söker jobb som en tok. Jag får jobb i en annan stad och jag måste lämna honom ensam med vår lägenhet :(
6) flyttar ihop med pär i stan och jag får ett jobb i öret och allt är frid och fröjd
7) jag får ett jobb och flyttar dit och bor i världens finaste lägenhet med kök! Pär kommer efter och vi bosätter oss i någon fin, rätt stor stad.
8) jag får inget jobb oavsett vilken av ovanstående jag än väljer.. hemska tanke
9) jag får inte ens ut en kandidat examen då jag har sån framtidsångest att jag inte kan plugga för fem öre... vilket håller på att bli mest verkligenhet av alla de här alternativen

Jag vill ha en lägenhet med kök. Inte delat som i en korridor. Inte mitt i rummet som hemma hos Pär utan ett vanligt, riktigt, kök! Tyvärr måste ju jag få ett jobb först. Eller så måste jag vinna på triss. Eller så måste Pär göra det typ.

Gaaaaaaah

Kommentarer
Postat av: Sofie

yepp, la ner lunar för nåra veckor sen. kändes oinspirerat och mest meningslöst att va medlem där. har alla mina vänner på msn eller skype ändå :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback