dagen idag

Onsdag:
Kom upp lite tidigare idag iaf. Även om Pär, som vanligt, studsar upp ur sängen innan mig. Käkade lika frukost som igår. Duschade och klädde på mig. Tog på mig reastövlarna och tog med den där sprayen och gick ut för att spreja på stövlarna en gång till. Gick ner till källaren och hämtade tvätten från igår. Den var fortfarande lite blöt. Attans. Men jag vågade vara där nere ensam nu iaf. Bra.

Gick upp och packade ner smink och sånt i en väska. Får sminka mig på studentgatan när jag kommer dit.

Satt hela vägen i lillbilen och var übernervös för att gå till Öbo. Gick inte dit igår. Dåliga dåligt dumma mig. Och jag som precis har läst i min ledarskapsbok att det inte är sunt att skjuta massa sånna besvärliga saker framför en då de tar så pass mycket energi från kroppen. Jag gick inte dit imorse heller. Attans igen. Fatta hur mycket energi det här har tagit nu. Nu har jag ju absolut inte balans mellan mina balanskonton!

Pär lovade iaf att han skulle följa med mig dit i eftermiddag. Bra.

När jag får balans i mina konton kanske jag slutar rycka och slita i håret med. Den här gången funkade det ju faktiskt prima till den 6:e veckan men sen var det kört. Igår fick Pär psykbryt på mig och ringde till salongen. Jossan hade tid idag. BRA!. Jag ska dit kvart i ett.
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är bra att vara tjenis med frissan sin :D
Hektiskt liv du lever - hoppas plugget går finfint!
Kan tänka mig att ni har så mysigt och att ni helst bara vill vara hemma och mysa.
Vad är det för nån liten lillbil ni brummar runt i då?
Kram på dig

Postat av: Sandra

Den här uppryckningen i bloggen tycker vi om, keep up the good work babe! :D

2007-01-24 @ 21:17:06
URL: http://sanderstedt.blogg.se
Postat av: Sofie

alltså, det vore jättekul men grejen är den att det har hänt en hel del tråkiga och jobbiga grejer på jobbet som jag måste ta tag i idag så jag vet inte alls vilket humör jag kommer vara på på lördag, om jag alls kommer vara upplagd för att gå på fest. inget mot er alltså utan jag arbetar bara på ett jävla skitjobb. berättar sen när allt är uppordnat.

2007-02-01 @ 08:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback