nytt nytt nytt

Iiiiii äntligen har jag fått tillbaka min dator! Nu står den här i mitt nästan tomma rum på studentgatan (ja, inget internet hemma, skulle ta hundra år typ). Som jag har längtar att läsa lite bloggar och ha kontakt med omvärlden igen. Har känt mig helt lost de här senaste dagarna. Ingen hemtelefon, inga pengar på mobilen som dessutom la av och jag hittade inte laddaren mitt bland alla flyttkartonger och inget internet. Puh, men nu är jag tillbaka. 

Mamma och pappa har varit här i helgen. Fixat lite till underbara lägenheten: taklampor till fyra ställen, satt upp tavlor och en gitarr på väggen, styrt upp gardiner, sågat till ett skrivbord! Perfekt (nästan synd att jag inte ska vara så mycket student nå mer nu när vi har sånt fint pluggrum), limmat lite stolar mm. 

Gaaaah ja just ja, senast jag skrev hade jag ju inte gått upp med uppsatsen än. VG. 
Och vad har jag lärt mig av det? Jo, att jag ska tro lite mer på mig själv.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback