opponering

För- och eftermiddag ägnades åt min egen uppsats. Bara det är jobbigt nog. Sen till bibblan för att skriva ut Annas uppsats. Opponering imorrn kl 9. Läsa, läsa, läsa. Fatta ingenting och aspergers och autism är inte områden jag är speciellt bra på vilket betyder att det är ännu värre om man inte förstår.

Pär fick iväg mig till badhuset vid sju iaf så jag fick rensa skallen lite (med betoning på lite; det var så mycket folk där så jag orkade sju längder kanske sen gav jag upp. kan inte koncentrera mig på att simma när jag måste koncentrera mig på att inte krocka med folk. Dessutom fick jag världens kallsup. Pär kan inte förstå varför jag måste leka ubåt varje gång. Hoppas verkligen tekniken kommer med tiden annars har jag svalt halva bassängen innan det här är klart).

Kvart över 12 och jag är lååååångt ifrån klar med opponeringen. Skitkul vecka.


Kommentarer
Postat av: Sofie

jaaa, va e det me den där stan egentligen! niklas å jag pratade om att åka dit i sommar. eller mest att åka ner till min bästis som bor i eastbourne precis vid havet. vi vill göra nåt som inte e så dyrt i sommar för vi planerar att resa till australien våren 2008!!! :D

shit, blir såååå sjukt glad bara av att tänka på att åka tillbaka å att niklas följer med! men inte i tre månader, kanske en månad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback