För att du finns

Sonja Aldén har den bästa låten i kvällens startfält. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

något helt otroligt har hänt när det gäller jobb som jag ska berätta för dig!
så snart du är online eller så slår jag en pling, tjooho!

Postat av: Sofie

jag tror att detta kommer bli bra.

verkar som jag ska bli chef. jag fick det finaste kontoret, den enda som har en egen soffa, och david bad mig att läsa lite ledarskapsböcker.

känner mig som i en torktumlare, allt bara snurrar på i en hiskelig takt! jobbar på kvällarna nu med deras hemsida typ. yikes, kan knappt fatta vilket bananskal jag glidit in på.

2007-03-07 @ 19:44:07
Postat av: Sofie

såg att min nya bloggadress va fel. här kan du hålla dig uppdatera. skriver lite mer anonymt så att jag kan skriva precis vad jag vill. lite skönt med en ventil ibland som du kanske kan se om du kikar in :D

jag var liiite ilsk om man säger så ;D

2007-03-07 @ 19:47:00
URL: http://embraceyourinnerfreak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback