Underbar vecka

Några ord innan jag drar upp till fjälls med älsklingen imorrn:

  1. Jag är inte speciellt rädd för hundar längre. Sofie du skulle ha sett mig idag! Pär och jag var till hans mamma och tittade på valparna förut idag. Och jag vågade sitta på golvet och ha alla 11 eller vad det är  springandes och hoppandes runt omkring mig! Duktig. 4 är valpar resten är stora.
  2. Lyssna på Tomas Andersson Wij! Även om det kanske kan vara svårt live som jag och Pär gjorde förra veckan men låtarna "Hälsingland" (!) och hans version av Carolas "Evighet" är fortfarande lika bra.
  3.  Som alltid: jag letar jobb. Vet ni något? Tipsa!
  4. Sandra jag saknar dig! Känns konstigt att vi inte är grannar nå mer, du brukar ju alltid vara alldeles i närheten. Förresten så såg jag Simon på Lidl igår och då kändes det lite som vanligt eftersom Lidl och jag typ är grannar..
  5. Jag är lite dålig på att uppskatta när det går bra för mina vänner. Orlando får jobb på Amerikanska ambasaden i Brasilien istället för på nån i Europa och jag blir grinig för att han inte fick komma till Stockholm eller typ Rom. Snark. Brasilien är ju säkert helt underbart att få åka till. Sofie får ett kontor med soffa och jag blir grinig för att jag inte ens får jobb med att städa en soffa (städjobb har jag iofs inte sökt, kanske vore nått). jag vill också! Skärpning Ellinor.
  6. Jag tror, efter att ha kollat kurskatalogen för nästa termin, att man kan söka de olika kurserna i masterprogrammet separat. Praktikkursen här kommer jag (eh, alltså om jag typ aldrig får ett jobb), och lika med kriskommunikation. Retoriken har dessutom platsgaranti på alla sina kurser. Guld.
  7. Jag ska sia lite om lördag också. Jag tror att Anna Book och Tommy Nilsson kniper de sista platserna. Sarah Daws Finer, Sebastian och Marie Lindberg tar också platserna mellan 6-8 (utan inbördes ordning). Sen blir det mer spännande. Men det kanske kommer se ut ungefär så här.  5. Andreas Johnson 4. Sanna Nielsen 3. Sonja Aldén 2. The Ark.                                                                                                                                Ja, jag tror att Måns Zelmerlöv vinner.  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sandra saknar dig också!! I sommar är det närmare iaf. :) Ha det så bra i fjällen nu!!

Postat av: Anita

Men heeej! shit vad oväntat..kul att höra från dej!! Ja jag pluggar i karlstad..gjort det i 2,5 år och trivs jättebra! vad gör du?

2007-03-15 @ 16:02:26
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: Anita

Jag pluggar ekonomi..gled ifrån tyskan lite:) Men skulle va kul att åka ner ngn gång igen! Har väl kontakt med Björn och Sofia..ytterst lite med Anna-Karin. Har du kontakt med ngn? Skulle va kul att han en reunion i sommar!

2007-03-16 @ 11:11:41
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback