bra saker

Efter en hel dag med bara trök så tänkte jag, för att pigga upp mig själv, lista några bra saker.

- Jag har äntligen köpt resten av Martina Haags böcker. Blev ju fullkomligt förälskad i Underbar och älskad av alla och på jobbet går det också jättebra. Lagomt korta kapitel och roligt! Roligt värre faktiskt. Perfekt bok att ta till och läsa när man har nån minut över som ska fyllas med nått bra. Eller när man ska sova och bara tänker på dumma saker. Så förhoppningarna är rätt stora på de här två. Men har ju läst ett kapitel redan (som fanns i andra boken) och det var klockrent. 

- Jag har nästan lämnat min passion för popcorn och övergått till kokosbollar! Kan det finnas nått godare?! Fast i de jag köpte i dag var det inte lika gott skum. De på ICA för tio kronor är bäst hittills! Och det ska vara de med choklad runt. Inte de med kokos (eh, heter det fortfarande kokosbollar då?! ) 

- Sandra var här i helgen! Wiiiiie! Kul värre! Fick känna mig lite som Ellinor igen. Ibland känner jag mig helt vilsen utan de personer som gör så att jag är jag. 

- Att det blir mycket roligare att jobba om man lyssnar på jagad på radion. Så spännande! Till och med när de är i städer jag aldrig besökt. Starkt jobbat! Kulast var nog när nån ringde och tipsade om hitta.se (programledaren blev helt ställd och jag var rätt säker på sedan innan att tävlingen sponsras av Eniro. Efter detta samtal är jag ännu mer säker på min sak). 

- Jag har betalat tillbaka min skuld till Pär. Och näe, inte bara lite utan hela. Alltihop. 

- Jag har fått ökat förtroende på jobbet och jag, ja faktiskt jag, ska få lära ut mackorna till Malin. Iiiii. Glad. 

- I huvudtaget så är allt med jobbet bra. 

Eller ja, typ allt. 

- Mitt schampo som jag har luktar hur gott som helst. Verkligen. Megagott. Det har jag tyckt sen första gånger jag köpte det. Jag var säker på att inget kunde lukta lika gott men nu. Nu du. Nu har jag kommit till en annan dimension. Pär var och klippte sig för nån dag sen och då köpte han nytt vax och då fick man tydligen med ett schampo som bonus. Och jisses, det luktar så ljuvligt så ljuvligt så ni kan inte trot. 

- Jag och Pär ska snart åka till Söderhamn. Jihoo. Det var så längesen nu. Ser verkligen fram emot det. Fast för storfiskarn kanske det är snäppet mer till och med :)

- Att min svarta penna som jag köpte på hobbyaffärn är så bra att skriva med och den gör lagomt tjocka streck. (ja men hallå, man ska faktiskt bli glad för det lilla. Och min kalender ser så mytcket finare ut nu). 

- Att alla som bor på våran gata har så fina trädgårdar men de vackraste av träd. Lila, rosa, ljuslila. Jag ska också ha sånna träd i min trädgård när jag blir stor. 

Ja, jag är ganska glad nu. Det fungerade.


 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bra, se det från den ljusa sidan. Kanske jag borde börja med också. Snart. Nu har jag iaf fått ett gymkort så jag kan börja gymma. Inge mer ursäkter. På måndag... Hehe fast popcorn är kanske lite mindre onyttigt än kokosbollar, men bra med variation! Och framförallt bättre än wienerbröd om ni har kokosbollar på jobbet med.. ;) Hittade en randig skjorta till intervjun, lite förnyelse sådär! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback