FestiValborg 2007 (eller ska jag döpa det till Tärnvägen?!)

Årets FestiValborg i bilder (eller ja, FestiValborg och FestiValborg men Tärnvägen iaf. Och dagen före valborg). Bildtexter längst ner.  
image60
image61
image62image63
1. Red Bull-tältet på Tärnvägen. Dagen efter, när Jag, Pär och Karin var och fikade hos Joel och Anna i Korren hörde jag någon säga i högtalarna inne från festivalområdet "Sen igår är Red Bull en svordom inne på det här området". Kan bero på att typ ingen gick in på området. Undra varför -vart var artisterna?!. Förresten så undrar jag lite vart studenterna var också. För på Tärnvägen var inte s å många. Och på sista april, efter korrefikat, spanade jag och Pär in kärlekslandet innan vi cyklade hem. Tio personer. Tio. Två filtar. Och nej, detta var inte elva på förmiddagen. Det var klockan kvar över sex, på kvällen!

2. Från filten utanför Lisas syrras lägenhet. Träffade mats och co på tärnvägen och jag och Pär slog oss ner där. Roligt roligt och trevligt trevligt. Roligast var det ändå att Karin var där. Eller kanske att karin blev i knuffad i poolen. Ja det kanske inte var så smart att sätta sig på stegen och bada fötterna.. ;P

3. Jag, Karin, Anna och Joel. Dock väldigt dålig bildkvalite.

4. Jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag säger då det, annat var det på den gamla goda tiden! :)

Postat av: Lisa

Meen hallå? och detta ska vara festivalborg..jag säger som sandra jag, tacka vet jag gamla goda tiden..då vare andra bullar! Herreguud då äre juh lika bra att det lägger ner..känns tråkit! Hoppas allt e bra me dej iaf! Kramar!

2007-05-09 @ 10:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback