mera lägenhet

Nu är det så fint så fint! Jag kan inte förstå det. Blev verkligen überbra med tavlorna. Nu har jag städat ungefär halva lägenheten. Den andra halvan tar jag i eftermiddag.

Nu ska jag bara dammsuga och torka golvet. Sen duscha och käka en macka eller två. Sen ska jag på stan och möta Pär. Bästaste pappa har satt in pengar åt mig. Hurra!

Förresten, jag har två saker jag funderar över:
1. Vad i helskotta gör man med ett rum som är ungefär (vänta ska gå och uppskatta) lite över 5 kvadrat (undrar om det blev rätt nu?!). Vi har ju blivit av med "vårt" köksbord så nu är det rummet helt tomt. Känns ju rätt dumt att ha 5 kvadrat helt outnyttjade. I direkt anslutning till vardagsrummet dessutom. Några förslag?
2. Pär och jag ska hitta på nått ikväll.  Nån som vet nått roligt? Förutom typ det vanliga; bio och gå och fika.

Btw så håller jag och Pär på med ett nytt fiskprojekt. Vi gravar lax. Tänk vilken lycka om det  blir bra. Snacka grymt att göra sushi på fisk som Pär har fångat och filéat och vi har gravat. Coolt. Om ungefär två dygn vet vi.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får väl lägga upp lite bildbevis på tavellyckan!

Postat av: Sofie

jag ska hålla alla tummar för dig imorrn! tänk va skoj om vi kunde jobba på samma ställe! lycka till! ses imorrn!

2007-05-15 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback