vardagslyx (eller ja mest snåla-ellinor)

Skulle införskaffa ett par snygga gå-ut-skor idag. Det blev inga. Förvånad?! Näe inte särskilt va.
Ibland blir jag så sabla irriterad på mig själv. Hur svårt kan det vara att för en gångs skull lägga lite pengar på kläder. Assvårt tydligen. Hittade ett par ljusgula som skulle funkat, ville egentligen ha lite högre klack och så var det ju det där med priset. Testade dem inte ens.

Ett par röda hittade jag med. Men inte i rätt storlek. Och ett par svarta, inte heller de i rätt storlek. Fast innerst inne så vet jag ju att det inte hade spelat någon roll för jag hade inte köpt dem ändå.

Dock köpte jag en ny mascara (äntligen! Har jag behövt sen jag började på jobbet för typ två månader sen. 20 mars för att vara exakt. Idag slog jag alltså till). Billigaste varianten utan att gå allt för långt ner på kvalitén. Återstår att se om den är nå bra. Så länge jag inte får typ sår under ögonen som jag får av den andra är jag nöjd. Och kanske att det kan vara lite lättare att ta bort all mascara som hamnar på ögonlocken också. Jag ser inte klok ut när jag sminkar mig. Efter är det fint men under tiden. Jag får mascara precis överallt. Hela ögonlocken fulla nästan. 

Sen lyxade jag faktiskt till med en ögonskugga från face. glad. Jag kan visst. Och jag köpte inte ens den billigaste varianten! Stolt.  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt! Var det en vinröd??

Postat av: Sandra

Men UPDATE tack!! :)

2007-06-14 @ 11:01:06
URL: http://sanderstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback