bilder



Från början till slut: Bregottkakor i mängder ----- Jag kan konsten att baka perfekta drömmar, här fina på plåt ----- Brysselkex med vacker rosa kant ----- Schackrutor som också skärs upp, faktiskt första gången jag bakar sånna! ----- tre bilder på kakfatet som förutom de redan nämnda kakorna även bestod av bruna skurna ----- mina ögonskuggor som jag beställde för nån vecka sen kom hem i brevlådan, roligt! ----- fin rosbukett till hjärtat ----- ja, jag vet att jag utlovade bilder på tårtorna men när folket kom så blev det lite bortglömt så här är dom när vi redan börjat käka. kanske inte bästa bilderna som definitivt inte gör tårtorna rättvisa. Längst bort från kameran vit chokladtryffeltårta och närmast cheesecake.     


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mums!

Postat av: Daniel

Tack för alla dina kommentarer i min blogg. =) Då gör ju den sitt syfte iallafall.

Får ju mig att titta i andras bloggar och skriva också.

kram

2008-01-24 @ 13:00:33
URL: http://dannestone.blogg.se
Postat av: Sofie

va smarrigt det där såg ut! vill du baka lite åt mig också? ;)

2008-01-25 @ 09:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback