litealltmöjligt

sitter och väntar på att bakpotatisarna ska bli klara i ugnen. mums. Gjorde en liten budget variant på röran också: köpte en liiiiten burk skagenröra (nä ishavsröra eller västkuströra eller vad det var, den billigaste) och rörde ut med en burk gräddfil och surimi sticks. Man får inte vara dum ;)

Idag var jag på uni och pluggade. Min kurs är verkligen så intressant! Jag sitter och antecknar som en idiot, det här vill jag arbeta med! Just i nuläget gör det faktiskt inget att vi inte har några föreläsningar (vilket jag var irriterad på i början) för litteraturen är så pass bra utvald. Där har de verkligen lyckats. Böcker som kompleterar varandra perfekt och ingen säger samma sak som en annan. Great. Idag handlade boken om hur risk och krissamhället påverkar den vanliga lilla människan. Intressant. 

Förresten så fick jag beröm på jobbet igår! Två gånger faktiskt, av den roligaste sorten (den från kunderna). Det som värmde mest var kunden som sa "tack, för att du är så omtänksam"


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter kanon!! Uppfriskande att höra om BRA kurslitteratur (inget jag vart bortskämd med direkt....), du får tipsa om böckerna sen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback