såld

Ja men jag har ju gått och snöat in mig totalt på alla dessa sminkbloggar. Enda sedan jag googlade på vinröd ögonskugga så har jag läst och läst och tagit in och tagit in och blivit helt  jävla beroende. Visst är det askul att sminka sig till fest (ja jag sminkar mig till vardags också men har väl aldrig kännt nått behov av att välja på massa skuggor en vardag) men nu är det totalt beroende som har infunnit sig. Får jag inte läsa mina sminkbloggar blir det fel i huvudet, jag har beställt smink på nätet (jag som inte ens brukar handla nått på nätet förutsom sj-biljetter) och från amerikat dessutom. Jaja, här händer det grejer. Dock tror jag väl kanske att det håller på att lägga sig lite. ja för värre kan det ju inte bli.. Haha. Kul  med ett litet nytt intresse (som man dessutom inte behöver ha en massa kompisar i samma stad för att utöva. det är great).

Ja men så här brukar det typ se ut iaf, på  sminkbloggarna:
69515-90
Jag tyckte  verkligen att jag var råsminkad imorse men här ser det ju inte så värst mycket ut. Men det är ju som vanligt det, man står och målar på i massor och sen när man ser kort på sig själv så syns det ju knappt. Och då är detta i dagsljus. Tänk då hur det är på krogen. Men tror att kameran trollade bort lite av färgen. Iaf den hallonröda som ligger mitt på ögonlocket för den syns då inte ett skvatt..
69515-89
Här ser man kanske den lite rosaröda skuggan under ögat (om man tittar väldigt noga. och har bra fantasi).

69515-91
Bångstyriga ögonfransar de luxe har jag. Men slapp iaf mascara över halva ögonlocken idag vilket annars är ett jävligt vanligt problem. Iaf så är det två nya skuggor, comfy längst ut och sen thank you på mitten. Längst hitåt IsaDoras white silver wet&dry (som är skitdålig men jag hade ingen annan ljus), mörkbrun kajal från IsaDora och mascara från Max Factor (Lash lift).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser skitsnyggt ut! Du får visa mig lite knep och dina shoppingalster nästa helg ;)

Postat av: cc

nästa helg ska DU sminka MIG med det nya sminket :D gött gött

2008-02-01 @ 18:47:10
Postat av: Malin

Snyggt!!!
Tips på sminkbogg, tack! :)

2008-02-02 @ 10:38:06
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback